Rumba sin Rumbo


Rumba sin Rumbo

[CATALÀ]

Rumba Sin Rumbo vam néixer de la idea de crear un grup de Rumba catalana inspirat tant en els precursors del gènere com en els nous estils que n'han anat prenent el relleu. Fusionant  ritmes de Cumbia, Zydeco i Funk donaríem al grup una identitat i afegint un humor rumberu, un caliu. També influencien tocs de Reggae, Ska i Folk.

El grup, inicialment format per Edgar Catalán a la guitarra i veu, Xavi Rios a la percussió lleugera, Arnau Pedro al “Cajón” flamenc, Sergi Rubio (Pepi) al Violí  i Jan Pagés al Baix; vam oferir concerts pel nostre barri (Hospitalet centre) en diades o festes senyalades.

El repertori es va ampliant poc a poc amb temes propis com  El Bosc dels ignorants que parla de la desinformació de la qual som víctimes dia a dia, “Valla” nit que fa homenatge a les nits de festa en les quals, al matí següent, fa mal el cap i no recordes res del que ha passat o Son que sueña, entre d'altres.

A l’any 2010 varem gravar la nostre primera maqueta auto produïda en “Style sound Studio”, titulada “Misterios de la Vida”  ja que,  a part de ser el títol d’una cançó, es un títol que inspira la major part del nostre repertori.

Els temes, en català i en castellà, tracten temàtiques diverses com el desig o enyorança de bons moments, el món de fantasia i de la infància que tots duem dintre, les nits i en definitiva tot allò que no es pot tocar amb les mans, però sempre hi es present; el sentiment.

Més tard s’uniren al conjunt en Xavi Guirola als instruments de vent o en Jordi Tena a la Guitarra Elèctrica.

Els directes, actualment,  els combinem amb versions d'altres grups com Peret, Dusminguet, etc. Ja que també ens agrada fer homenatge a tota aquella gent que ha fet possible que tothom qui vulgui gaudeixi de música viva i encesa. També recuperem cançons d’estiu gracioses com “La Tanga” o “Lambada”.

Hem estat tocant per diferents llocs del baix Llobregat (Molins de Rei, St. Feliu, St. Joan d’Espí...), per altres punts de Catalunya (Vacarisses, Viladecans, La Roca del Vallès, Terrassa, Cerdanyola...)

a sales com: Sala Salamandra (Hospitalet del Llobregat), Sala Monasterio (Barcelona) Espai jove “la Fontana” (Gràcia), Sala Apolo 2 (Rumba Club) i en tots aquells llocs on la gent ha sentit el desig de que hi tirem l’ancora.

Esperem que gaudiu d’unes bones ballarugues amb nosaltres.

 

[CASTELLANO]

Rumba Sin Rumbo nacimos de la idea de crear un grupo de Rumba catalana inspirado en los precursores del género y los nuevos estilos que han ido tomando el relevo. Fusionado ritmos de Cumbia, Zydeco y Funk daríamos al grupo una identidad y añadiendo un humor rumbero, un color. También influencian toques de Reggae, Ska y Folk.

El grupo, inicialmente formado por Edgar Catalán a la guitarra y voz, Xavi Rios a la percusión ligera, Arnau Pedro al Cajón flamenco, Sergi Rubio (Pepi) al Violín  y Jan Pagés al Bajo; ofrecimos conciertos por nuestro barrio (Hospitalet centro) en fiestas i fechas señaladas.

El repertorio se fue ampliando poco a poco con temas propios  El Bosc dels ignorants que habla de la desinformación de la cual somos víctimas día a día, “Valla” nit que hace homenaje a las noches de fiesta en las cuales, a la mañana siguiente, duele la cabeza y no recuerdas nada de lo que ha pasado, o Son que sueña, entre otras.

En el Año 2010 gravamos nuestra primera maqueta auto producida en “Style sound Studio”, titulada “Misterios de la Vida”  ya que,  aparte de ser el título de una canción, es un titulo que inspira la mayor parte de nuestro repertorio. Los temas, en catalán y en castellano, tratan temáticas diversas como el deseo o añoranza de los buenos momentos, el mundo de fantasía y de la infancia que todos llevamos dentro, las noches y en definitiva todo eso que no se puede tocar con las manos pero siempre está presente; el sentimiento.

Más tarde se unirían al conjunto Xavi Guirola con los instrumentos de viento y Jordi Tena a la Guitarra Eléctrica.

Los directos, actualmente, los combinamos con versiones de otros grupos como Peret, Dusminguet, etc. Ya que también nos gusta hacer homenaje a toda esa gente que ha hecho posible que todo el mundo que quiera disfrute de musica viva y alegre.

También recuperamos canciones del verano graciosas como “La Tanga” o “Lambada”.

Hemos estado tocando en diferentes sitios del Baix Llobregat (Molins de Rei, St. Feliu, St. Joan d’Espí...), por otros puntos de Catalunya (Vacarisses, Viladecans, La Roca del Vallès, Terrassa, Cerdanyola...), en salas como: Sala Salamandra (Hospitalet del Llobregat), Sala Monasterio (Barcelona), Espai jove “la Fontana” (Gràcia), Sala Apolo 2 (Rumba Club) y en todos aquellos sitios donde la gente ha sentido el deseo de que echemos el ancla.

Esperamos que disfrutéis de unos buenos bailoteos con nosotros.

 

Contacto: edgar.rsr@gmail.com

Discográfia propia
Discográfia, colaboraciones destacadas
Conciertos
Noticias
Boletines
Audios
Vídeos
Canciones
Enlaces
Comentarios

Escribir nuevo comentario:

Anónimo Dá la cara !

Nombre:

Email:
(no se publicará)

Reload Image
Seguridad Anti-SPAM: copia el código de la imagen de arriba:

(no se admite código html)